Ett litet inlägg om choklad

 
De som känner mig vet att jag äter väldigt lite socker trots förkärlek till choklad. Genom åren har jag testat oändligt många olika typer av choklad med mindre eller helt utan socker. Mitt motiv bakom detta inlägg är att dela med mig av min favoritchoklad både för att baka med samt äta som den är. Och det är Cloetta mjölkchoklad utan tillsatt socker. 
 
Den innehåller förvisso några gram oraffinerat socker men till bakning är den underbar! Så jag skulle rekomendera denna produkt till den som vill dra ner på sockret men ändå inte vill ge upp chokladförtärandet helt. Kan tillägga att jag inte på nåt sätt får betalt för att promota chokladen utan jag tycker helt enkelt att den är underbar! 
 
Ni hittar chokladen här  eller på närmaste Ica!
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Nice!

Kommentera här: