Välkommen till min blogg.

Hej och välkommen till min blogg som kommer att handla om mat och kost men som förmodligen även kommer hamna på lite sidospår.
 
Lite bakgrundsinformation om mig: Jag är i grund och botten förskollärare men har länge varit intresserad av mat. För ett tag sedan gjorde omständigheter så att jag var tvungen att börja laga mat utan både laktos, gluten och socker. Det var från början inte bara för min egen skull men även för någon annan. Jag var kort sagt tvungen till detta men konstigt nog fann jag det spännande, motiverande och roligt med denna utmaning. På denna blogg kommer jag att lägga ut mina favoritrecept, egna recept samt idéer i allmänhet. Hoppas jag kan hjälpa någon annan där ute med kost eller bara ge någon en liten utmaning som resulterar i riktigt god mat!  
 
Lycka till! //        
 
 

Kommentera här: